Hemligheter man inte skulle veta....

Det är nog många flickor därute som verkligen skulle vilja veta ens killes hemligheter som dem inte pratar om. Men när man väl får reda på det utav misstag så gör det faktiskt ont har jag märkt. När en kille säger att han inte tittar på porr så vet man ju iaf att dem inte saknar något i förhållandet. Och jag vet att många inte tycker det är något stort problem för många att ens kille tittar på porr. Men som jag skulle känna om jag fick reda på det så skulle jag må dåligt faktiskt och känna mig kass. Jag är inte världens sexigaste eller vackraste människa. Och skulle jag få reda på att min kille tittar på porr så skulle det såra mig för oftast är det bara snygga tjejer i porr. Hur ska man då tänka? och hur ska man agera när en kille då säger att han inte tittar på porr!
Frågor och frågor flyger i huvudet på mig just nu och skulle jag vilja veta, det gör jag ju redan!
Jag vet inte om det känns bra att veta eller inte, det som gör mest ont var att han inte var ärlig från första början!
Ja det fick mig att bli ledsen när jag av misstag fick se det på hans dator.. det gör ont....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0