I know it's good times behind that pain

Efter mycket om och men har jag idag varit desperat efter att få umgås med min pojk dock verkar han inte fatta signaler. Fast klart vilken kille gör det utom min egen pappa som varit gift med min mamma sen 26 år tillbaka. Fast där är det mer förståligt för dem känner ändå varandra mer än vad jag och min pojkvän gör. Men ändå jag har tagit kontakt med honom idag och helt ointresserad typ eller ja så jag kände. Sen vet jag att han inte haft en rolig kväll. Men bara för att jag inte ska ta mer kontakt med honom ikväll har jag nu stängt av min mobil. Så ingen kan ta kontakt med mig.

Men nu ska vi se började träna igår igen och det kändes bra men dock nu har jag också blivit sjuk smart nu när körkortet börjar närma sig. Jag vet inte hur många gånger jag varit sjuk det här året och det tycks aldrig gå över. Ändå försöker jag att hålla mig så frisk jag kan. Det börjar bli väldigt irriterande.

Vet inte heller om jag ska till skolan imorgon men antagligen inte för bättre jag blir pigg till tisdag för det är då det händer grejer.

Upptäckt att jag saknat bloggandet men dock inte skolan just nu och jag är bara så skoltrött. Men men ska försöka få lite skoluppgifter gjorda innan klockan drar iväg allt för mycket.

Puss
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0