Take chances and see what you got

Efter en tid nu så har jag tyvärr inte bloggat på flera månader. Jag har nu funderingar på att starta upp mitt bloggande igen bara för att det ska finnas tid för mig själv att kunna skriva omkring det som mina tankar slingrar sig runt. Just nu är livet som det är allt från kärlek till oro och magont. Ja jag vet att livet inte är en dans på rosor och det har jag aldrig sagt.
Jag är inte perfekt som många andra tror att dem. Det som jag känner just nu ligger mest hos en person jag älskar och det släpper inte. Jag har ångest och funderar på det jämt vad som är rätt och fel. Vad personen gör just nu och jag sårar mig själv genom att fundera på hemska tankar....
Något annat som just nu gömmer sig i mina tankar är det här härliga körkortet (not) men jag hoppas det ska gå vägar på tisdag jag kan inte sova längre och magen är så orolig!
Men det finns också andra saker här i livet man ska vara lycklig för men det gör ändå ont ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0