You can't make up your mind.

Hemma igen och jag är väldigt nervös....

Fast det har gått bra idag på min körlektion men ändå jag är just nu nervös så det är sjukt. Jag hade skitsvårt att somna igår kväll undrar då hur jag ska kunna somna ikväll. Inte har jag min babe här som kan hålla om mig och säga att allt ska gå bra. Jag saknar honom det gör jag verkligen, ni vet sådär så man nästan mår lite dåligt för att man saknar dem så mycket. Men vad kan jag göra han är inte pigg och vill inte tvinga hit honom. Men det hade känts som en trygghet för mig att ha honom här just nu!

Men iaf jag hoppas på det bästa imorgon och om det inte går som jag vill är det bara fortsätta framåt även om det lär vara skit jobbigt.... för stunden vill säga. Men jag hoppas att det kommer gå bra för idag har jag kört väldigt bra och även när jag körde med pappa sen innan vi kulle hämta vickan i stallet och även hem sen. Men visst det är nerver och mitt hjärta har aldrug jobbat såhär hårt innan. Börjar fundera på om jag kanske kommer få en hjärtattack imorgon. För ärligt det här känns som en mardröm och det känns så jobbigt. Jag vill verkligen lyckas imorgon nu med hela mitt hjärta <3

Men men nu ska jag försöka få lite skolsaker gjorda och för att sen ta mig i säng...

Puss

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0